آموزش الکترونیکی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آموزش الکترونیکی

آموزش الکترونیکی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 23 E-Learning چيست ؟امروزه اينترنت به خاطر صرفه جويي در هزينه ، زمان ، رفت و آمدها و ... در اكثر كاربردها نظير تجارت ، ارتباطات ، آموزش و غيره جايگاه ويژه اي پيدا كرده است ، بطويكه استفاده از اينترنت در اكثر كاربردها امري اجتناب ناپذير مينمايد .در حال حاضر انقلاب تكنولوژي عميقاً نحوه تفكر عمل و بسياري از فرآيندهاي كاري را در زندگي ما تغيير داده و تحولات بزرگ جامعه بشري ، ما را به سويي مي كشاند كه ...


  • سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه پیام نور - صفحه اصلی

    lms.pnu.ac.ir

    1- كسب اخبار آموزش الكترونيكي از طريق elc.pnu.ac.ir. 2- نام كاربري: شماره دانشجويي/ ... راهنمای استفاده از کلاس الکترونیکی Help *بدلیل ارتقای سامانه، نصب نرم افزارهای فوق برای کلیه کاربران ضروری است. ...

  • مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی | Khaje ...

    elearning.kntu.ac.ir

    درباره مرکز. مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان یکی از اولین واحدهاي آموزش الکترونيکي در کشور در سال ۱۳۸۴ تاسيس شد.

  • آموزش الکترونیکی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/آموزش_الکترونیکی

    آموزش الکترونیکی یا آموزش و پرورش اینترنتی (برخط) یا یادگیری الکترونیکی (به انگلیسی: electronic-learning) شیوه‌ای برای طراحی، تدوین، ارائه و ارزشیابی آموزش است که از قابلیتها و امکانات الکترونیکی برای کمک به یادگیری بهره می ...

  • Images of آموزش الکترونیکی

    bing.com/images
    See more images of آموزش الکترونیکی
  • مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران - خانه

    utec.ut.ac.ir

    با تلاش دانشکده کارآفرینی و همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی، تولید محتوای الکترونیکی 4 درس دوره های یادگیری الکترونیکی در تابستان 97 انجام شد.

  • آموزش الکترونیکی - سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

    www.nlai.ir/e-learning

    آموزش الکترونیکی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1387 با ارائه آموزش دروس تخصصی كتابداری و اسنادی آغاز کرد.

  • آموزش الکترونیکی چیست؟

    https://article.tebyan.net/141050/آموزش-الکترونیکی...

    آموزش الکترونیکی، آموزش و یادگیری توسط ابزارهای الکترونیکی می‌باشد. به طور معمول محتوای دوره آموزشی با استفاده از انتقال صدا٬ تصویر و متن ارائه می شود که می‌تواند با بهره گیری از ارتباطات دوسویه بین فراگیران و استاد ...

  • دانشگاه علم و صنعت ایران - vust - مرکز آموزش الکترونیکی

    vust.iust.ac.ir

    دانشگاه علم و صنعت ايران Iran University of Science and Technology was originally founded in 1929 as the first Iranian institution to train engineers. Located in Tehran, it consists of 14 departments, and has two branches in Arak and Behshahr. Web site offers information about admission, news, and conferences.

  • آموزش الکترونیکی زبان رادین

    https://radin24.com

    مؤسسه زبان رادين همواره به مدیران با کفایت، کارکنان و دانشجویان برجسته خود، همچنین نقش والایی که این مؤسسه در شهر شيراز، ایران و حتی فراتر از آن داشته است، مفتخر می باشد.

  • آموزش الکترونیکی - cloob.com

    https://www.cloob.com/electronic_learning

    یادگیری الکترونیکی شکلی از یادگیری است که از طریق ابزارهای الکترونیکی متنوع (اینترنت، اینترانت،شبکه‌های ماهواره‌ای، نوارهای صوتی و تصویری و سی‌دی‌رام‌ها)، عرضه شده و با شیوه‌های مختلف (خودگردان، کنترل به‌وسیله ...

  • آموزش الکترونیکی - roshd.ir

    www.roshd.ir/Default.aspx?tabid=472&SSOReturnPage=Check

    آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی. دانش‌آموزان و معلمان گرامی! بعد از انتخاب دوره‌ و پایه‌ی تحصیلی، درس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: